Stránky:   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18

Návštěvní kniha

    

 Napsal:

Zdeňka

2005-04-08 05:58:00  

Zdravím všechny Koáky. Honzo, mohl bys napsat od kolika to je hodin?

HONZA

Myslím od 20.00hodin!

    

 Napsal:

HONZA

2005-04-08 00:45:00  

Ten klub,kde IVAN hraje je BALBÍNOVA ULICE,ta je mezi NÁMĚSTÍ MÍRU a I.P.PAVLOVA!! Je to hned vedle BALBÍNKY HOSPŮDKY!!

    

 Napsal:

HONZA

2005-04-07 01:10:00  

8.4.2005. hned vedle BALBÍNKY,KLUB DEJA-VU,hraje IVAN GUTIERÉZ! 13.KVĚTNA V BALBÍNCE,JAN AČO SLEPČÍK A MARIO BIHÁRI-GIPSY SONGS!!!!

Tequila

No to mi ani neříkej...vy pražáci se máte Pak musíš napsat (pokud tam jdeš) jaké to bylo, jo?

jana j

To je fakt škoda, že to máme daleko. Můžem jen závidět.

Jaanja

Jestli pujdete zitra na I. Gutierreze, zeptejte se ho, jestli bude mit jeste nejaka dalsi vystoupeni. Je to docela prekvapeni

Zdeňka

No to je báječná novinka. Iván Gutierréz zase hraje! Nevíš, jestli jsou ještě lístky a jak je možné je zamluvit?

HONZA

Lístky budou kapacita,klubu je slušná,tak klidne přijdte! Myslím,že IVAN bude hrát více koncertú a na MORAVU ,taky donde!! Ale zeptám se ho!! Tož sem zítra zvedav,co předvede!!

Zdeňka

Super!! Tak to jedem, to je jasný. Nemohl bys nám ještě popsat cestu, a dát adresu na klub DEJA-VU? Díky moc.

Vlaďka

Zdeňka už balí kufry na Ivánka,jen se Honzo ptá, od kolika hodin,že ten Ivan hraje? Díky Vlaďka

Tequila

No to by bylo skvělé, kdyby měl koncertů více...a i na Moravě, Honzíku zkus to zjistit, jo? Kdyby zkusil něco vykutit i s klukama z Koa, vůbec by mi to nevadilo Tak Vlaďko, Zdeni, Honzo a všeci co jdete...užijte si to a pak se s námi podělte o zážitky!

gapca

Také moc prosím o další zjištění termínů na koncerty Ivana Gutieréze, dneska bohužel nemohu děkuji

    

 Napsal:

Martin

2005-04-06 20:32:00  

Prosím, kde je smile? Koncert od zítřka za týden. Potrvrdit plán, a domluvit čas srazu. Jo, a ještě nepřišel e-mail z notama. Ne že by mě zdržení vadilo, ale chci se jen zeptat. Nebo to příde až komplet o víkendu?

    

 Napsal:

Tequila

2005-04-06 17:09:00  

Lidičky, nedohadujte se kvůli tomu Nevím jak ostatní, ale já jsem hlavně ráda, že dále hrajou! A ať už je to s písničkama od Zuzky nebo ne! Myslím, že oni sami dokážou nejlépe posoudit co a jak zahrát...tak ať se jim daří! Pa

email    

    

 Napsal:

HONZA

2005-04-06 01:22:00  

Kdo neviděl koncert KOA,nemůže radit co mají kluci dělat!! Je dobře,že zpívají ZUZKY písně,jdou svojí cestou neoddalují se,je dobře,že dále zpívají a hrají,na ZUZANU nezapomínají!!!

    

 Napsal:

siob.

2005-04-05 22:19:00  

Já bych byl docela potěšen kdyby zuzaniny písně zazněly alespoň instrumentálně.Třeba jako přídavky.Tak jako tak patří ke KOA.... Myslím, že je to mnohem lepší varianta, než když písně, kde původně zazníval její hlas teď zpívají klluci.(na aktuálním koncertě jsem však nebyl, snad i z tohoto důvodu) I když se vydají svou cestou historie je bude provázet (záměrně nepíšu 'pronásledovat') a takhle se třeba budou pomalu od ní vzdalovat a zárověň s ní zůstanou trošku spjati. Jano z OV Zkusil jsem si tvůj nápad představit v reálu a myslím, že mám podobný postoj.siob.

    

 Napsal:

Martin

2005-04-05 16:01:00  

UPOZORNĚNÍ !! Koncert KOA v Brně je již příští čtvrtek. Ještě není domluvený plán. Smile jsem tu dlouho neviděl, a ani Judka se tu dlouho neukázala. Potřebuji potvrdit plán, a domluvit čas srazu. Mamina už zlepšuje názor !! Brácha má pravdu.

    

 Napsal:

Jana z Ov

2005-04-05 09:58:00  

ahoj, vracím se k úvaze o vhodnosti zpívat či nezpívat Zuzaniny písně na koncertech. Napadlo mě, že by určitě nikomu nevadilo, kdyby se její písně hrály beze slov jako instrumentálky. Všechny jsou naprosto melodické a slova by si každý dodal sám, takové malé propojení se Zuzkou. A nejednalo by se ani o žádné "vykrádání" hrobu. Myslím, že spoustu diváků by tahle verze písní potěšila.J

Jaanja

Já vám nevím, ale řekla bych, že Zuzčiny písničky se nehrají tak moc proto, že byly dost osobní a ženské a taky je asi pro kluky náročné je zazpívat V současném repertoáru asi bude KOA upřednostňovat písničky, které napíše někdo z nich, což docela chápu, protože pokud na pódiu chybí ten, kdo si noty a texty napsal, tak už má písnička jinou atmosféru. Pořád se všude uvádí: "přijede k nám KOA, bývalá doprovodná kapela Zuzany Navarové". Určitě si tuhle nálepku kluci rádi nechají, protože Zuzku už si nikdy ze srdíčka nevymažou, ale zároveň určitě toužej fungovat jako samostatná kapela. Takže bych to nechala na nich..ať klidně přidávají Zuzčiny písničky na koncertech "po kapkách" a podle svého cítění.

Tequila

Přesně tak Jaanjo...naprosto souhlasím

gapča

Ano...taky souhlasím s janou

    

 Napsal:

Zdeňka

2005-04-04 18:05:00  

Zdravím Gapču a všechny ostatní Nešlo by poslat akordy přímo Benovi a dát je na stránky. Pak by si je mohl stáhnout kdokoli, nejen ,,stálé osazenstvo."

gapca

Asi šlo, já za většinu z nich vděčím Janče (janaa009), která mi je poslala, u některých akordy nebyly, tak otravuju teď svého kamaráda, aby mi je tam dodělal,takže asi někdy o víkendu, dříve to asi nestihneme

gapca

jejda, ne janaa, ale janjaa, moc se omlouvám

Jaanja

Pratele, akordy jsou k dostani u slovenskych fanousku Zuzky Navarove na strankach http://navarova.szm.sk/ - soubor navarova.pdf Neni tam vsechno, takze na Gabče je ted velky ukol doplnit dalsi akordy .. a pak nam to prilezitostne zahrat

gapča

Ahojky, jančo, děsně se omlouvám, jak jsem pěkně a 2x zvojtila Tvoji přezdívku, za to může moje nepozornost teď na to koukám...

Jaanja

Ahoj Gabčo, odpouštím Ti

    

 Napsal:

Tequila

2005-04-04 16:37:00  

Ahoj Gapčo, já bych Tě taky chtěla poprosit...pokud máš ty písničky i s akordy v počítači, mohla bys mi je prosím poslat mailem? Kdyby to šlo, byla bych za to moc ráda...díky

gapča

Ahojky, tak zatím pošlu, to co jsem dostala já, o víkendu zkusím dopsat akordy od mého kamaráda k těm ostatním a pošlu Ti je také dříve to asi bohužel nestihnu, měj se dobře Gabča

Tequila

Předem děkuju

email    

    

 Napsal:

HONZA

2005-04-04 01:35:00  

TINU zpívá OMAR,s FRANTOU!! CAMILLO s MARIEM se k nim později přidají!! TAŠI DELÉ zpívala ZUZANA,ale myslím, že je to MÁRIOVA písnička a je fajn,že ji kluci zpívají je to pozdrav pro ZUZANU!! Nedávno byla tady debata o tom,zdali je vhodné zpívat ZUZANY písně!! Já si myslím,že KOA zvolila,dobrý výběr a proto jsem rád a přeji jim,atˇ jim to hraje tak stále dobře!!!

janaj

Honzo, to se týkalo jenom některých písniček Nerezu. Jasně, že by byla škoda, kdyby KOA nezpívala třeba Taši delé a další a další písničky.

gapča

Já už si písničky od zuzky doma hraju, díky janaa09, která mi je poslala i s některými akordy, kde chybějí akordy, tak tam mi je doplnil šikovný kamarád...ale na KOU se těším, že zase vyrazím teď na jaře do Malostranské besedy

Martin

Gapčo ty se máš. Nemohla bys mě prosím nějaký noty okopírovat a poslat? Poštou nebo po smile pokud se do 14.4 nebo 19.4. potkáte. Moc prosím a smutně koukám.

gapca

Ahojky martine, když mi pošleš mail, můžu Ti něco poslat už teď, zbytek až o víkendu, měj se moc hezky Gabča(gapca@volny.cz)

Martin

Hlucil.M@seznam.cz

    

 Napsal:

Judka

2005-04-03 16:01:00  

Pro ty, kteří si rádi něco přečtou o Radůze doporučuji stránku www.raduza.webz.cz. Hezký jarní den

Dan Pleskač

opravdu zvláštní stránka

HONZA

Proč zvláštní stránka? Je prima,díky JUDKO za radu! Už se těším na 12.DUBEN,BALBÍNKU,RADŮZU a NOVÉ CD!!!!

Dan

Stránka má velice podivnou grafiku a chaotické rozvržení. Obsahuje nevkusné a kýčovité obrázky a její webmaster se za ní ještě sám chválí. Donedávna tam bylo Radůzino jméno, asi si chtěl zafrajeřit.
Články jsou dobré, ale to zpracování...

    

 Napsal:

Tequila

2005-04-02 23:20:00  

Zpráva pro Ostravu a blízké okolí : Koa vystoupí 18.6.2005 na letním festivalu "Za vodou" (17.-19.6.) v rekreačním areálu Loděnice v Děhylově. Více informací na www.zavodou.cz

    

 Napsal:

Martin

2005-04-02 18:47:00  

Dneska jsem slyšel v rádiu Lajla Tóv. Nedávno taky Andělskou a nebo taky Indiánskou. Dřív její písničky v rádiu hrávaly míň. A teď ještě nedávno ten Anděl. Anděl byl vůbec zvláštní, to už jsem tušil od začátku. Jen je blbý že si na ni nevspoměly dřív. Když slyším nějakou její písničku tak mě teprv dochází co se vlastně stalo. To nechápu proč nejlepší lidi nejdřív umírají. :9 My s tím ale nic nezmůžeme. Že umřela jsem se dozvěděl na seznamu a musel jsem si to přečíst třikrát abych tomu uvěřil. Hrozně mě to vzalo a probrečel jsem celý odpoledne a večer. Večer jsem mamce pomáhal s pečením rohlíčků, byl jsem naštvanej na celej svět, a to tak že jsem ze zbytku těsta udělal lejno abych si vpoměl že ten den stál leda za to. Ráno jsem ve škole neslyšel nic jinýho než upřímnou soustast. Cleý týten jsem toho moc nepromluvil. Trvalo asi 5-6 týdnů než jsem se s toho pořádně vspamatoval. KOA bývala v Brně najaře a napodzim. Nejprve jsem si říkal že je to koncec skupiny KOA. Pak přišla zpráva že budou pokračovat, ale zatím ne. Říkal jsem si tak za rok až dva. A najednou tu budou podle plánu. To bych si ani nepomyslel. No a já píšu a píšu a už vlastně píšu něco co jsem měl napsat už dřív. Asi před týdnem tu bylo téma o smrti. Nebo už před dvěma? Jen je zajímavý že když umřela Navarová tak to pro mě bylo jakoby umřel někdo mě velmy, velmy blízký, třeba z rodiny. Je hrozný pomyslit na to že už ji nikdy neuvidím zpívat živě na koncertě.

Martin

Jo, a až tu bude zase smile tak je plán už ve třičtvrtě stránky.

    

 Napsal:

HONZA

2005-04-01 14:41:00  

KOA na OPATOVĚ,dobrá byla,jen lepšího zvukaře,by zasloužila!! Koncert byl pěkný,obsahující 18.písní/ SOSKE,VALČÍK,NEVIM,DRABÁRA,BAGDÁD,BIG SUR,JABLKO,ZVON,TINA,KAMÍNEK,VRANY,JARNÁ,AMEN,PIČITANKA,PIJÁ CKÁ,ŘEKNI MI BOŽE,TANGO,TAŠI DELÉ/! Návštěva asi 60.diváků! Už se těším na DELTU,tam mají super zvukaře a taky na RADŮZU v BALBÍNCE!! OMAR POZDRAVUJE,TEQUILU a YETULI!!

Martin

To TANGO je nějaká nová písnička? Nebo to má znamenat Ta Dolce Vita? BIG SUR je anglický název nebo je anglicky celá písnička?

HONZA

TANGO je nová písnička,dost pěkná!! DOLCE VITA,už asi KOA hrát nebude! Je to škoda,ale dá se to pochopit,kdo by to zazpíval? Dokázal bych si představit snad RADŮZU! BIG SUR je název!

Martin

Nechápu proč by Tu Dolce Vitu nemohl zpívat Mário nebo Franta. A je to Tango alespoň taky tango? Andělskou a Indiánskou taky nehrajou? Proč vlastně hrají tak málo písniček od Zuzky?

HONZA

Já už se zminoval,proč nehrají,třeba DOLCE VITU,ANDĚLSKOU! FRANTA říkal,že KOA bude vybírat,písně ZUZKY,ale zatím nechtějí zpívat písně,které ZUZANA měla ráda a ráda je zpívala!! TANGO je taky TANGO, ale jiné!

Martin

To je dobře že je Tango tango. Z tím výběrem to bude těžké když Zuzana zpívala ráda všechny písničky. A to Zuzana neměla ráda Taši delé nebo Vrabčák,čaroděj (PIČITANKA)? Ještě že je nechtěj zpívat zatím. Byla by škoda kdyby se na ně zapomělo. Jak se dívám tak hrajou hlavně Máriovy písničky. Kdo nahradil hlas Zuzany například v Tině?

Zdeňka

Věřím, že měla ráda i Taši delé a Vrabčáka, čaroděje. Oni to ale nejsou stoprocentně její písničky, na textu Taši delé se podílel Iván, no a Vrabčák, čaroděj, to je kečuánská básnička zhudebněná Camillem. A že Koa zatím nechce zpívat Dolce vitu a Andělskou, to se jim nesmíš divit. Oni jsou takové.... hmmm..... soukromé?

Martin

No to je pravda že je Vrabčák, čaroděj vlastně přeložená básnička a od Camilla, ale pokud vím Tak Taši delé složila Zuzana a Iván ji do angličtiny jenom přeložil. Nebo ne? Že nechtějí zpívat její písničky se jim nedivím. Mě by se taky nechtělo.

Tequila

Hlas Zuzany v Tině nahradil Mário...a je to myslím dobrá volba

Martin

Teda zhudebněná.

Martin

Teqilo, teď jsi mě předstihla v psaní. To : 'Teda zhudebnělá,, mělo patřit k mému předešlému příspěvku ještě před Teqilou kde jsem napsal že je Vrabčák, čaroděj přeloženej. Ale výstižnejší je teda spíš zhudebnělej. No nevadí. V té Tině je to opravdu dobrá vloba.

Zdeňka

Jo, jo. Tina zní pěkně. Jsou to šikulky.

    

 Napsal:

Honza H.

2005-04-01 01:32:00  

Ahoj, všechny vás po delší době zdravím a obracím se na vás s prosbou. Pracuju na koncertním DVD Zuzany Navarové, ke kterému poskytla hlavní a stěžejní materiál Anne Charlotte z Francie, za což jí ještě jednou moc děkuju, a chtěl bych tam přidat i jako "bonus" fotogalerii. Takže, pokud máte nějaké pěkné a alespoň trochu kvalitní fotky Zuzky (a skupiny Koa), na které se nevstahují žádná vlastnická práva a mohli byste mi je poskytnout, budu moc rád. Těm, kteří mi už pomohli, děkuju. :-)

annecharlotte

Ahoj.. jsem rada ze muzete delat neco zajimavy s mem dvd...poslala jsem to taky do pany Hanouskovy... zatim ahoj, s pozdravem...

email    

    

 Napsal:

Yetulka

2005-04-01 00:14:00  

Ahojky....právě jsem se vrátila zParníku..z Radůzky...a byla to..krása.... už se těším na 15.4. na KOA..a co koncert KOA..v Praze?papapa

Tequila

Jojo, Radůzka byla skvělá a i do Norska nás zcela nečekaně vzala Příště jdu určitě zase...

    

 Napsal:

HONZA

2005-03-31 18:37:00  

To jsou věci RADŮZA,dnes v OSTRAVĚ a KOA v PRAZE!! Tak TEQUILO pozdravuj RADŮZKU a já už se chystám na KOA BANDU!!

    

 Napsal:

HONZA

2005-03-31 01:15:00  

KOÁCI z PRAHY a okolí!! Pokud máte dnes 31.3. volný večer,zavítejte na JIŽNÍ MĚSTO-KD.OPATOV!! KOA se bude těšit,že je přijdete navštívit!! KULTURNÍ DŮM OPATOV-31.3. 20.00HODIN!! TĚŠÍ SE KOA!!!!

    

 Napsal:

Jana z OV

2005-03-31 00:08:00  

"Parníková" Radůza se taky moc povedla. I přes staré Norské historky byla atmosféra vynikající a ti, co už je jednou slyšeli loni, nechali ty ostatní ať si je poslechnou též.Myslíte, že by bylo netaktní Radůze naznačit, že "norsko" už vyprávěla loni, a že...vždyž víte, jak to působí, když slyšíte něco dvakrát....Nové písně jsou však úžasné, říkala že nové CD už 12. dubna, myslím, že bude férové nekopírovat, ale fakt finančně podpořit koupí originálu. Mám dojem, že jen na Zuzce a Radůze dokážou diváci po každé písni tak dlouho tleskat, jako by byla už poslední. Pokaždé mě to dojímá. Ostraváci pokud nemáte lístek na zítřejší koncert, dá se v poho koupit po osmé hodině přímo na místě.

Jana z OV

Jana z OV není Jana j. Jana z OV je Jana z OV.

HONZA

RADŮZA má stejné NORSKÉ HISTORKY,ale časem je změní!! Na RADŮZU se chodí kvůli,zpívání a za to to stojí!! Je prostě nejlepší a nové CD,bude CD ROKU 2005!!!

Tequila

Já vyrážím na Radůzu až dnes 31.3. a už se teda moc těším na všechny nové písně a i na Norsko Jinak Pražáci...užijte si KOA!!!

    

 Napsal:

Tequila

2005-03-29 23:47:00  

Lidičky nevíte náhodou někdo z čeho vznikl název Condurango?? Co to znamená? Docela mi to vrtá hlavou

Zdeňka

V nějakém rozhovoru jsem četla, že to je podle vína. Ale nejsem si tím tak docela jistá.

HONZA

Je to podle vína,myslím,že to BÁRA říkala!!

Martin

Jasně že je to podle vína, a žaludečního

Tequila

Aha...díky moc, já to fakt nevěděla, nic jsem o nich ještě totiž nečetla. Martine, teď už aspoň chápu tvůj příspěvek níže...stydím se za svou neznalost..hi

Jaanja

Já to taky nevěděla :) Ale je to zajímavé .... odkaz pro zvědavé: http://www.aura-group.cz/rostliny/medicinal-vina-condurango.htm ... Příznivý vliv mají rozhodně i písničky Báry :)

    

 Napsal:

Martin

2005-03-29 23:47:00  

Dneska v rodiné výchově jsme měli namalovat vizitku bez slov. Jen malovat třeba co máme rádi za jídlo, co posloucháme.... Ale nějak to do něčeho skrýt. Namaloval jsem strom (KOA), harmoniku (Radůza) A Condurango je taková novinka a ještě o tom nikdo neví. U toho jsem nakreslil žaludeční víno. Přišla učitelka a říká:''Proč tady je to žaludeční víno?,,. Mě to připadlo moc srandovní když jsem si pomyslil co si o tom myslela.

    

 Napsal:

Ben

2005-03-29 23:47:00  

Ahoj, včera jsem byl na Radůze, bylo to skvělé, hrála hlavně nové písničky a už se těším na nové CD (má vyjít 18.4.).
Také jsem slyšel, že v pořadu Neřež zpívá Nerez mají zpívat Zuzančiny písně Vřešťál & Sázavský, někde ale zase píšou, že možná i Martina Trchová a proti těmto dvěma variantám já osobně nic nemám.
Co se týče obchodní politiky Neřež, také se mi některé jejich manévry moc nelíbí, na druhou stranu je chápu, protože např. jejich album Nebezpečný síly prodával vydavatel za 450 Kč, téměř nic se neprodalo, což způsobilo nejen přechod k jinému vydavateli, ale i odchod několika členů ze skupiny a jiné problémy (stačí se mrknout na všechny alba od vzniku Neřež - Nohavica a Kapela až po 2x měř, jednou Neřež, na každém albu hraje vlastně úplně jiná skupina).
V novém Folk & Country je recenze na Condurango (Live in Viola), ale ještě jsem ji nečetl.

    

 Napsal:

HONZA

2005-03-29 23:38:00  

BEN:Tak to jefajn,omlouvám se! Tomu zoufalci,co se skrývá pod tvojim jménem,škoda slov!

    

 Napsal:

smile

2005-03-29 19:55:00  

Martine, jśem zde!!! :) Jen nestíhám tak často chodit na stránky :) Tak jak zní Tvůj plán? Pro případ důvěrných informací zanechávám na sebe mail :)

Martin

Ahoj. Plán je uprostřed této 1. stránky.

Martin

Jo, a nepučila bys mě a bráchovy nějaký CD od Nerez? 19.4. by jsme je vrátily. Jo a nedaj se ještě sehnat origilál. Nikde je totiž už nemaj. Vždyť jsou až 20 let starý. Jo, a ještě Tres. Jo a přečti si plán!

Martin

OPRAVA: Nedaj se ještě sehnat originál?

Ben

Jasně, elpíčka po bazarech!
Nerez by ale měl vyjít znovu (viz můj příspěvek č. 366 ze 7.3.2005 na 2. straně této diskuse), CD Antologie Nerez z roku 1995 jsem v poslední době nikde v obchodech neviděl.

Ben

CD Stará láska Nerez a vy, Co se nevešlo (pozdní sběr) a Nej nej nej by ale měly být snad k dostání.

Zdeňka

A Tres je k sehnání na www.vltava.cz

Martin

Tak jsem se díval a mají: Co se nevešlo, Stará láska nerez a vy. Ale nemaj: Nej, nej,nej , Nerez v Betlémě ani Antologie.

Jaanja

Ahoj, na nakup CD urcite doporucuju vltava.cz, maji tam dobre ceny. A kdyz uz jsme u toho - netusite, co je to 2CD v nabidce vltava.cz s nazvem Box (ma to byt od Nerezu)? Moc si nejsem jista tim CD Tres, to se myslim na vltava.cz koupit neda..??

Zdeňka

No já jsem na vltavě Tres sehnala. Sice to dlouho trvalo,než ho našli, ale přece. Je to pod Tres, ne pod Koa ani Nerez.

Ben

Na Box jsem taky onehdy na Vltavě narazil, ale opravdu netuším, co to je.

email    

    

 Napsal:

jana j

2005-03-29 11:14:00  

Ráda bych se vás zeptala, jaký máte názor na chystané vzpomínkové koncerty Neřež-Nerez. Já si totiž nějak nedovedu představit, že by mi Zuzčiny písničky zpíval někdo jiný. Myslím, že jsou krásné i svojí velkou důvěrností. Vlastně mi připadá, že si je Zuzka zpívá sobě a my jsme zrovna jen tak mimochodem u toho.Myslím, že by pro ty koncerty musel být hodně citlivý výběr písniček a o citlivosti některých lidí mám pochybnosti. Možná, že mě dost ovlivňuje jeden rozhovor p.Vřeš´tála (asi 22.12. před koncertem Neřež). Na otázku o Zuzaně Navarové řekl :" My sice něco řekneme, ale nostalgický večírek z toho dělat nebudeme." Tak se na mě nezlobte, že mi něco připadá jako nějaký nepodařený obchod a třeba mi to vymluvte. Mějte se hezky.

HONZA

To je těžký,ale v PRAZE v BALBÍNCE, VŘEŠTÁL zazpíval pouze jednu její písničku!! FRANTA RABA v BESEDĚ, říkal,že ZUZKY písničky KOA,bude vybírat,proto nebyla,FRANCOUZSKÁ,ani TANGO!! Uvidím ve čtvrtek na OPATOVĚ!! BEN: JESTLI TO MYSLÍŠ VÁŽNĚ,POKRAČOVAT VE VULGÁRNOSTECH,TAK TO UKONČI HNED!!

Tequila

Ahojky Jani, já osobně mám Neřež ráda. Myslím si, že Vřešťál i Sázavský mají naprosto jedinečné hlasy a dělají pěknou hudbu, ale někdy se mi postoje těchto pánů taky moc nezamlouvají. Mám pocit jakoby hudbu nedělali až s takovou láskou na kterou jsme zvyklí u Zuzky, ale více je zajímal finanční obnos, který z toho budou mít A ohledně těch vzpomínkových koncertů...jak jsem četla, tak místo Zuzky nemá být jiná zpěvačka, ale mají to odzpívat právě oni dva a to je myslím rozumná varianta. Jen se bojím aby se pořád nedrželi slávy Nerezu, který je nenahraditelný a pokračovali spíše úspěšně dále! Jako zpestření je to ale myslím hezký, držím jim palce a těším se na ně! To je můj názor...

email    

    

 Napsal:

Martin

2005-03-27 21:23:00  

Na koncertě KOA v Brně vystoupí jako host Žofie Kabelková. Bližší informace na: zofie-kabelkova.wz.cz , nebo na www.indiesrec.cz - hledejte album Žiju.

Martin

Nějak mi neodepisuje smile. navíte kde je? Musí potvrdit plán, a koncrt se blíží.

    

 Napsal:

Ben

2005-03-27 16:41:00  

POZOR! Na serveru www.countryworld.cz probíhá soutěž o vstupenky na Kou do Brna. Takže, kdo se tam chystáte, můžete jít zadarmo

    

 Napsal:

Judka

2005-03-26 17:19:00  

Na stránky jsem se dostala až teď a docela se bavím úvahou kolem mého jména,identity a morálního profilu. Takovéhle souvislosti mě jaktěživ nenapadly, vidím, že má fantazie má ještě velké rezervy. Vidíš,Martine,stačí, že člověk není tejden v republice a co se o sobě po návratu dočte... Samozřejmě se nezlobím, tvá upřimnost je odzbrojující.( Věk nebudu specifikovat, ale moje děti mají ohodně víc než ty.) Je fajn, že máš dobrý hudební vkus.Pozdravuji maminku.

Martin

Jo,jo,jo. Fakt promiň nechtěl jsem tě urazit.

    

 Napsal:

HONZA

2005-03-25 23:32:00  

KOÁCI!! KOAČKÁM přeji bohatou VELIKONOČNÍ MRSKAČKU!! KOÁKŮM dobrou kořaličku,třeba TEQUILIČKU,co nezabíjí,ani trošičku!! VELIKONOCE,PLNÉ POHODY,PROŽÍT VE ZDRAVÍ,BEZ NEHODY!! Atˇse brzy všichni sejdeme u te naší skvělé KOA-RADŮZACKÉ KULTURY!!!

    

 Napsal:

Jana z Ov

2005-03-25 22:03:00  

ahoj, mám trochu časový skluz, avšak přesto děkuji za vaše reakce na podle vás choulostivé téma. Snad to byla troufalost "pronajmout" si tento prostor k privátním úvahám, ale lidé z této stránky se mi jeví jako citlivé, chápavé duše, tak proto jsem se odvážila. Ráda se s vámi pobavím za zavřenými dveřmi, ale cítím, že se mohl rozvinout zajímavý dialog, který mohl někomu třeba v "něčem" pomoci.

Vlaďka

Jano,nemyslím si,že téma smri je téma choulostvé,o kterém je možné mluvit jen za zavřenýni dveřmi.Naopak si myslím,že je třeba se naučit o smrti mluvit,právě proto,abycho přijali svoji smrtelnost a uměli doprovodit své umírající blízké. Jenom nechci zahlcovat svými úvahami tyhle stránky. Bylo by to víc o mně a ne o Zuzce,které jsou věnované. Tak proto ta nabídka na soukromý rozhovor. V souvislosti se Zuzčinou smrtí jsem si našla ve svém oblíbeném"Prorokovi" tuhle část o smrti:"Jen když se napijete z řeky ticha,budete opravdu zpívat.A až dosáhnete vrcholu hory,teprve pak začnete stoupat.A až si země učiní nárok na vaše údy,teprve pak budete opravdu tančit." Tak tohle pojetí smrti se mi líbí, musím se přiznat,že ale sama za sebe tak jasno nemám. Necháme další povídání, přeci jen za zavřené dveře,jo?

smile

Vlaďko, to je nádherný, co jsi napsala. Na jednu stranu chápu, že je toto téma lepší řešit v důvěrnějším duchu, taky bych to asi veřejně nedokázala. Na druhou stranu jsem moc ráda, že jsi alespoň toto sem napsala....a určitě by bylo velice zajímavé diskutovat na toto téma hlouběji. Nemohli bychom se třeba domluvit více lidí a psát si na e-maily v kopiích? Taky mne toto téma hodně zajíma.

Jana z OV

Cítím, že je třeba uvést na pravou míru důvod, proč jsem se chtěla bavit o smrti na těchto stránkách. Byla to právě Zuzana, která až do poslední chvíle rozdávala kolem sebe energii, a co je důležité, působilo to velmi přirozeně. Tzn. ne z nějakého přesvědčení, že jako veřejně známý člověk má povinnost něco takového dělat. Myslím, že byla smířená, ne však rezignovaná. Cítila něco, co ji uklidnovalo. Naše společnost nás nutí k takovému rozplizlému postoji k umírání, nevíme k jakému dogmatu se připojit, po smrti blízkého vidíme sebe jako osamělou chudinku v prázdném bytě, toužíme vrátit čas, chceme změnit realitu atd. Zuzana tíhla přece k Budhismu, pravděpodobně je jeho vnímání smrti založeno na jiných skutečnostech. ATd. Zuzana věděla, jak okolí uklidnit. Neužívala citáty a rady, prostě uměla žít tak, že uměla i umřít a v tom spočívalo její poslání. Měla jsem potřebu se o tyhle myšlenky s vámi podělit a taky zjistit, zdali jste si toho poslání všimli.

email    

    

 Napsal:

Tequila

2005-03-25 18:18:00  

Krásné jarní svátky plné sluníčka...

HONZA

TEQUILKO,TAKY KRÁSNÉ VELIKONOCE!! S tou kazetou se domluvíme,po svátcích!! Myslím,že to půjde,půjčit!!

    

 Napsal:

Martin

2005-03-25 12:17:00  

Přeji hezké Velikonoce.

    

 Napsal:

Lída

2005-03-25 11:05:00  

Moji milí mladí chlapci a děvčata, přeji Vám hezké a teplé Velikonoce. Napadlo mě, zda by Ben tady nemohl udělat místečko, kde by zveřejnil alespoň společnou fotku účastníků prvního i druhého srazu. Mějte se fajn

Zdeňka

Taky přeji hezké a teplé Velikonoce. Ale s tou fotkou..No já nevim .To je takový divný. Přece jenom... jsou to stránky o Zuzance.

Ben

Fotky ze srazu bych teoreticky zveřejnit mohl, ale nevím, jestli s tím souhlasí ti, kteří jsou vyfocení.

Tequila

No...já bych spíše souhlasila se Zdeňkou, jestli to nevadí..

Yetulka

Ahojte...no já bych se taky přiklonila k tomu názoru.Zdeničky..že tady je to o Zuzance ..a né o nás...je to můj názor..

email    

    

 Napsal:

Vlaďka

2005-03-25 10:30:00  

Krásný Velký pátek všem návštěvníkům stránek.

    

 Napsal:

Tomáš

2005-03-24 21:34:00  

Všem Koákům přeji hezké Velikonoce a krásné jaro,tak jak mi ho před rokem přála sama Zuzka Navarová. Zdravím hlavně Líbu,Martina a Zdeňku.Je super,že se zde střetávají generace! Zdeňko,nezapomněl jsem,po Velikonocích se určitě ozvu.Všechnyzdraví Tomáš

    

 Napsal:

Tequila

2005-03-24 09:32:00  

Tak jsme se s Yetulkou těšily na zítřejší koncert skupiny Neřež, který měl být na náměstí, no a dnes se dozvídám, že ho někdo v Ostravě na poslední chvíli zrušil..jsem fakt naštvaná

Zdeňka

No tak to je teda smůla, to chápu. Ale nebuďte smutné, určitě zase přijedou. Přeju veselé Velikonoce( i bez Neřež).

HONZA

Místo NEŘEŽ,bude VELIKONOČNÍ PONDĚLNÍ NÁŘEZ!!! Tož KRASNÉ VELIKONOCE A BOHATOU POMLÁZKU!!!

    

 Napsal:

Jana z Ov

2005-03-23 23:41:00  

Prosím vás lidi, ráda bych znala váš názor na SMRT. Můžete mi sem napsat, jak ji vnímáte? Vím, že tahle návštěvní kniha je plna lásky a proto mě zajímá, jak vnímáte když člověk "není"...Cítím, že postupem času a pomocí nových poznatků člověk mění svůj postoj vůči smrti. Mně se to právě stalo. Tak proto se ptám. Navíc tahle stránka se "rozproudila" až na základě Zuzaniny smrti, takže asi každý z vás má nějaké uchopitelné pocity se kterými by se rád podělil s ostatními. Co vy na to?

Eva

Jano, ráda bych reagovala na Tvoji otázku, ale určitě ne na těchto stránkách. Myslím, že jde o velice citlivé téma a žádá si jiné prostředí i formu. Ráda bych Tě poznala, nepojedeš někdy zase do Prahy?

Gouška

Ahoj Jano z OV, je to otázka, nad kterou je možné se bavit dlouho a ještě dýl, ale nechci Smrt řešti tady. Napiš svůj mail, kontakt... Odepíšu. Přeji všem krásné jaro a hromadu slunečných dnů.

Vlaďka

Jano, ráda si budu s tebou na toto téma dopisovat,musím se ale přiznat,že přímo na stránky se mi nechce. Nech na sebe mail.

gapca

Ahoj, já jenom můžu napsat, že jí neustále řeším od 7.12.04, nebyla jsem nikdy až takový věřící a na tuhle otázku je těžký odpovědět jedním slovem, nejdřív mě docela sebralo, že někdo takový, jako Zuzka Navarová najednou není, vždyť naopak takových lidí, kteří díky různým svým osobním okolnostem začnou brát život na světě jinak, jako by svobodněji....nepachtěj se a nestresujou úspěchem či neúspěchem, nehoní peníze a za vším ty peníze nevidí, rozdávají radost, takových lidí by mělo být právě o trošku více....tak nějak mi došlo, že smrt je svým způsobem konečné řešení tady na tom světě, někdo mi řekl, že je to třeba tak, že se jen měníme v něco jiného, jak se z kukly narodí motýl apod. třeba je to přechod někam jinam, o čem se sice trochu mluví, ale pořádně se neví, co to tedy je...snad ano, už kvůli zuzce navarový jsem v to začala trochu doufat....ona přece v má v jednom rómském textu v překladu - jednou umřu, neboj se, co je uvnitř zůstane....a na tom asi něco bude, ale ,co??nechci vytvářet demagogii, to ať si každý nějak sám se sebou přebere no jinak, to že smrte je konečné řešení pro tenhle život, přece svým způsobem dává životu naplnění, je to jediná jistota, která nás čeká všechny a proto by se asi člověk měl zamyslet a žít, tak aby jeho život měl cenu, byl smysluplný, měl ze sebe dobrý pocit, cítil se svobodný a ne stresovaný, že něco musí, něco nutně potřebuje...zatím to takhle cítím, hodně rozhovorů jsem přečetla se zuzkou navarovou a ať to bylo z důvodu nemoci, že změnila svůj život...tak její názory na žití se mi líbí, připadají mi přirozené...ale asi je to otázka názoru....tak to jsem si chtěla říct, jinak Vám všem přeji hezké velikonoce, mějte se G. PS:LÍBO, PÉKNÉ VELIKONOCE ZA OCEÁNEM, TĚŠÍM SE,ŽE TĚ ZASE POTKÁM !!!!!! pokud tam budeš mít pomlásku, tak ať to nebolí

    

 Napsal:

HONZA

2005-03-23 22:46:00  

TEQUILO:Díky moc za druhou várku foteček!! Jsou skvělé,co takhle se domluvit s BENEM a obohatit tyto stránky!! Fotky jsou fakt špicové!! 31.3. s kluky promluvím,atˇ na MORAVU jezdí častěji!! Moje fotky, TI brzy pošlu!!

Tequila

Ahojky Honzíku! Benovi jsem ty fotky už poslala, takže záleží jen na něm jak s nimi naloží, uvidíme. Já budu zase 31.3. poslouchat Radůzku v Parníku..myslím, že budeme mít oba krásný večer. Klukům nic neříkej, oni ví, že je máme na Moravě taky rádi.. Za Tvé fotky předem děkuju! Pa!

    

 Napsal:

HONZA

2005-03-23 22:33:00  

Moc se omlouvám,za nepatřičnou poznámku!! Nechtěl jsem se nikoho dotknout,urazit!! Omlouvám se SMILE,JUDCE,MARTINE,špatně jsem to přečetl,pochopil!! Mrzí mě to dost!! Měl jsem špatný den,ale to byl můj problém!! Tak se omlouvám!! VŠEM PRIMA KOAKŮM!!!

smile

v pohodě :)

Martin

To se vsákne.

    

 Napsal:

Liba

2005-03-23 18:18:00  

Mili kamaradi, posilam vam vsem pozdrav z daleka a hlasim, ze ceska mensina v Monterey uz neposloucha nic jineho, nez KOA a Zuzanku. Jsou ztraceni...Cetla jsem po delsi dobe vsechny prispevky a jsem hrozne rada, ze vsechny tesi, setkavat se na techto strankach, ale i osobne na koncertech i mimo ne. Moc se na vas tesim. Jsem smutna, ze jsem nemohla videt Andela a uvedeni Zuzky do sine slavy, no treba to nekdo nahral...kazdopadne z toho mam velkou radost. Zdravim vas vsechny, nebudu jmenovat, jen konkretne pozdravim Martina - jsi super a jsem na tebe zvedava, i kdyz jsem taky spis vekem tvoje "babca" jako Lida - ovsem CUPR babca - jasne !! Pokud bude neco v dohledu po 8.4.- pocitejte se mnou, budu se moc tesit !

Zdeňka

Hezký. To mám radost. Posílám pozdrav za oceán Tobě i české menšině v Monterey. Ať se jim daří. (Klidně můžou šířit Zuzanku i k nečeské většině. )

Martin

Ať se daří koácké misiji za velkou louží!!!!!!!!!

    

 Napsal:

Zdeňka

2005-03-22 21:27:00  

Zdravím všechny Koáky. Když jsem přijela z koncertu Koa a kamarádka mě viděla, tak pochopila, že prostě musí jet taky. Takže 10.4. jedu zase do Malostranský besedy. Hurááá! Nechystá se tam někdo?

Tequila

Hele, nech toho jo...já chci jet takyyyy!!! Proč musím bydlet zrovna tak daleko od Prahy ? Jéžiš, to by bylo fajn zase vás vidět a pokecat...tiše závidím, aaach jo! Asi tuším jak jsi asi vypadala-ten výraz jsem měla na obličeji taky ještě hoodně dlouho, vypadal asi nějak takhle, že : Užij si to! Pa!

HONZA

A co 31.3. do PRAHY na OPATOV? TEQUILO nebreč KOA a RADŮZA do OSTRAVY dondů,dorazí!! KOA 31.3. KD.OPATOV-JIŽNÍ MĚSTO!!!

Zdeňka

Ahoj Honzo, tak já to navrhnu kamarádce. Asi to ale neprojde. My bychom se pak asi nadostali domů. Tak uvidím.

Tequila

Dyť já nebrečím, já vám to přeju! Jenom že u vás jsou pořád a tady dorazí jednou za půl roku...měli by na Moravu jezdit častěji, asi ještě neví jak je tady dobře..

Yetulka

já chci taky..ale mooooc Ti to přeju.. Taky se těším na 15.4. až budou u nás v Parníku..

Jana z Ov

"U nás" v Parníku. Moc pěkně to ladí ostravským uším yetulko. Akorát uličníci zneužívají jediného kvalitního postavení v OV kultůře a požadují nechutné lupeny za koncerty. Dokonce "jsme" předstihli i Prahu. . Ach jo. snad je mamon neovládne úplně. Nevidím sice do finančního zázemí tohoto klubu, ale vidím do své tenounké portmonice.

Tequila

Jo,jo, tak to máš naprostou pravdu! Já jsem taky docela valila oči, když po mě v Malostranské Besedě chtěli za KOA jen 100Kč. To se v Parníku stát nemůže!

Yetulka

zdrůvko sluníčka....jojo..Parník je sice luxusní..ale pro nás trošičku v jiném levelu...Docela js se divila na ceny v Praze...Ostrava dražší než Praha..?Skoro mě to pobavilo...ale do DOBRË hudby se holt musí NĚCO investovat.papa

    

 Napsal:

smile

2005-03-22 19:19:00  

ahoj Martine! No jasně, že stále stojím o setkání!!! Možná o to víc!! Těším se na osobnost, která již v tak útlém věku poslouchá tak skvělou muziku! :) Určitě se musíme domluvit, jak jsem již říkala, budeme tam s Judkou, obě krátké tmavé vlasy, obě brýle, obě stejně vysoké...ale dvočata nejsme...náhoda...až uvidíš Judku, tak ji určitě poznáš, hodně se podobá Zuzaně :) Jéje, já tu prozrazuji Judčinu identitu, tak snad se na mně nebude zlobit. Zkrátka a dobře, na KOA se potkáme! je to vBílém domě, tak si můžeme dát sraz přímo u vchodu, poznávací heslo Zuzka, a vzhledem k tomu, že už jsem zde jednou napsala své tel.číslo (a naštěstí jej nikdo nezneužila naopak se mi to vyplatilo) dám ho sem i teď a můžeme se prozvonit (777 31 96 77) Neboj, najdeme se. Už se moc těším!!!!!

Martin

Ta mamina je hrozná. Pořád se bojí že je Judka cikánka (prý je to cikánský jméno) a že nás okrade. Prosím odpovězte mi někdo jestli je to pravda.

Martin

Mamka má špatnou náladu. (mamka- -) Teď ji už vadí aby jsme se setkávaly s kýmkoliv. Chce jít s nama a niokoho cizího nachce. Nevadilo by vám kdyby sraz odpadl? Je mi to moc líto.. ...nezlobte se na mě.

Martin

Mám nápad. Myslím si že budu nejmladčí v celém sále tak se tam stejně možná potkáme. Řekneme si ahoj. Mamka se na vás podívá a třeba jí vadit nebudete. Jo

Martin

Brácha už se taky těšil a když jsem mu volal tak říkal že je to na mamku moc silná zpráva takhle naráz a že určitě do 14tého názor změní takže máme šanci. Je s ní o 15 let dýl tak mu musím věřit. Snad to vyjde.

Martin

Na Rdůzu jdu jen z bráchem a jeho kamarádem. Jestli se chcete sejít tak na Radůze se můžeme sejít asi určitě.

HONZA

MARTINE!! SMILE, není cikánka,nebudˇ rasista!! SMILE je super dívka!! ČAUKY!!!

smile

jeje, tak to je teda schiza. Tak pro upresneni, ja ani judka nejsme cikanky, jsme vysokoskolsky vzdelane mlade zeny a v zivote jsme nikoho neokradly :) Ale asi bude lepsi, kdyz nas maminka pozna osobne, pak pochopi, ze neni, ceho se bat. Proste se na Koa jen predstavime a pujdeme zase pryc. A na Raduze pak muzeme pokecat vic.

Martin

Pro HONZU: Mě romové nevadí když nekradou, ale mamce vadí přád. Já teda nevím proč by Judka mělo být rómské jméno. Já věřím že jsou hodný protože na KOA chodí jen hodní lidi. Pro smile: Snad jsem Judku a tebe nějak neurazil. Omlouvám se. Sice brácha říká že správa typu že půjdeme z někým cizím je na mamku tak naráz moc silná a že se to zlepší, ale já si myslím že ne. Jen se potkáme aby jsme se poznaly a na Radůze se už nemuseli dlouho hledat. Na Radůzu naštěstí z mamkou nejdu. Jdu jen z bráchem a jeho kamarádem. Možná se ještě přidá učitel, ale asi ne. Jen se chci zeptat jestli je vám alespoň míň než 35, protože jsem bráchovy řekl že jdeme z mladýma holkama, a já mu nechci nic nalhávat i když je to jedno. Jo a nevíte jestli se bude na radůze prodávat to nový CD?

smile

Maritne, mě po d 35 let je a Judčin věk prozrazovaat nebudu, to necham na ni :)

Martin

Mamka si vás teda prohlídne a rozhodne se na místě, říká. Sejdeme se u vchodu. Budeš v ruce držet malý lísteček s nápisem ZUZANA a až si budeš myslet že jdu okolo tebe já: (hnědé vlasy, hnědé oči) brácha: (černé vlasy,hnědé oči) mamka: (hnědé oči,podobně vysoká jako já). (Brácha dojede hned z práce asi tramvají, a mě z mamkou doveze taťka v světle červené felicii komby). A já na ten lísteček z nápisem ZUZANA zareaguju tak že ukážu lísteček se stejným nápisem. Ještě se tě chci zeptat: Když tady tak píšu např. Budeš, tak mě napadá jestli si s tebou můžu tykat nebo spíš vykat? Ještě si musíme domluvit čas srazu (na KOA).

Martin

Mamka říkala že mě když budu mít ty narozeniny před koncertem pozve do někaké kavárny nebo restaurace. Představte si kam chci jít. Do kavárny La Dolce Vita aby byl večer více koáckej.

Vlaďka

To vám přeju,abyste se v dobrém sešli. Mamce rozumím, jsem taky máma a i když si o sobě myslím,jak jsem otevřená a osvícená matka,když moje dcera někam vyráží a ještě kdyby s cizími,probudí se ve mně úzkostná mamina.Prej ji tím svým strachem omezuju osobní svobodu. Je fajn,že s vámi jde mamka, určitě bude z koncertu nadšena a zapomene kontrolovat situaci.Smile už jsem viděla je prověřená, ,Judku neznám,ale určitě se Smilem nikdo nežádoucí nebude .A mladý jsou všichni, co poslouchaj Zuzku, to ani nejde zestárnout.Tak si ty narozky pěkně užij.

Martin

Na KOA bude host Žofie Kabelková. Nevíte někdo kdo to je?

    

 Napsal:

Martin

2005-03-22 19:17:00  

Jen chci upozornit že mě ještě 13. není. Říkal jsem až v den koncertu KOA. Přesněji 14.4. v 22:35. Je to zvláštní pocit že když půjdu na koncert bude mi 12. a když se budu vracet z koncertu bude mi 13.

smile

a není krásný slavit narozeniny zrovna s KOA? Skoro Ti závídím, lepší oslavu si nedokážu představit.

    

 Napsal:

Tequila

2005-03-21 22:38:00  

Asi někdo náhodou nevíte kde bych mohla zjistit, kdy a kde má Condurango koncerty, co?

Pavlína

www.condurango.cz - ale jsou jeste ve vystavbe nebo potom www.divadloviola.cz....

Martin

To hraje Condurango jen ve Viole?

Jaanja

Vypada to tak, ze hrajou jen ve Viole. Ale Liba slibila, az se vrati z navarovske mise za oceanem, ze se pokusi nejake terminy dalsich koncertu zjistit

Tequila

Díky za informace, docela by mě mrzelo kdyby své koncertování omezili pouze na Violu..jsou fakt dobří!

Martin

Dík za odpověď. Byla by fakt škoda kdyby hráli jen ve Viole. Snad zavítají na moravu.

email    

    

 Napsal:

smile

2005-03-21 17:12:00  

ahoj Martine z Brna, sorry, chodím sem dost nepravidelně. Jdeme s Judkou na KOA, na Radůzu, na Ivu Bittovou a pak ještě na Plíhala Na který z koncertů se k nám připojíš? :)všechno je to v dubnu. Kdyžtak mi raděj napiš na mail, to dostanu zprávu sms a vím, že se mám kouknout :)

Zdeňka

Teda já bych chtěla bydlet v Brně. Takový skvělý věci. Tak ať si to užijete.

Martin

Ahoj. Jdu na KOU a na Radůzu. Ale má to háček. V den koncertu KOA mi bude teprve 13. Už nevím jestli o setkání stojíš. Na oba koncerty jdu asi z bráchem který je o 15. let starší. Jesli se se mnou chceš setkat tak bych rád věděl:Kolik ti je? Jak se poznáme? Ještě všechny prosím aby se ke mě teď nechovali jinak. Ahoj.

Jana z OV

Martine z Brna, ty, co je ti krásných třináct. Musím říct, že v tvém věku jsem si zanášela mozek úplně jinou muzikou. Máš výborný vkus. Hlavně neměň kurz. Pokud máš hlavu otevřenou na tuhle stranu, tak vůbec nemusíš litovat, že ti je "teprve" třináct. Ber to jako výhodu a užívej dětství.ahoj

Martin

Dík že to tak bereš Jano z OV. Na tuhle žánrovou kolej mě navedl brácha. Prostě jednou donesl Barvy všecky, a mě se to líbilo. Sice si o této hudbě ze spolužáky moc nepokecám, ale zase si pokecám s bráchovýma kamarádama a z mým učitelem hudby ke kterýmu chodím na klávesy.

Tequila

Ahojky Martine, myslím si, že tady věk nehraje žádnou roli, hlavně že si lidi rozumí, ne? Je krásné pozorovat, jak širokou věkovou škálu Zuzanka ovlivnila. Já taky nemám moc ráda otázku typu: co posloucháš?, protože většinou uslyším pouze "hmm, to neznám"..a v tomhle směru si někdy připadám tak trošku divná, když jim pak povím, že ani nevím co právě frčí v rádiu Proto jsem tady ráda za každého človíčka, který to cítí jako já a se kterým si můžu pokecat! Díky,že jsi tu!

Zdeňka

Jo, jo. To je skvělý. Alespoň nejsem nejmladší. Je fakt fajn, že sem chodíš. Pak je nás víc a je to super. Tady mám jistotu, že když řeknu Navarová, tak všichni vědí, o kom se mluví.

Ben

Aby ne!

Vlaďka

Martine,nedá mi to a taky se připojím do mezigenerační diskuse.To mě těší,že i takoví mlaďoši mají dobrý vkus.To vypadá nadějně i pro nás starší a pokročilé. Jenom asi musí být těžké ustát mezi spolužáky být "divnej". O tom by sis mohl pokecat se Zdeňkou. Držím palce,ať nepodlehneš všeobecnému vkusu či spíš nevkusu a potkáváš hodně lidí naladěnej na stejnou frekveci. Je nás dost,akorát možná o sobě nevíme. Takže na stránkách nebo třeba i někde na koncertě ahoj. Jo a pozdravuj bráchu

Martin

AHOJ. Já jsem mezi spolužáky klasifikován spíše jako zvláštní,ale je jim to spíše jedno a už mě tak berou. Ale jsou i tací co mě berou jako divného a ještě pořád říkaj :'Co to posloucháš za............,,.Vždycky mě to naštve. Ale je jich naštěstí málo. Jo a kolik je vlastně Zdeňce? Nevkusu snad nepodlehnu i když se o mě už jednou pokoušel. Lidí naladěných na stejnou frekvenci jsem osobně potkal asi 10 takže nás tak málo nebude. Bráchu pozdravuju.

Lída

Martine, to Tvoje dopisování mě inspirovalo, abych také přiložila polínko. Mě zase na koncerty vzal můj syn, který mi to dal k narozkám. Takže máme společné to, že jsme tady asi dva extrémy. Ty jsi nejmladší a já asi nejstarší, pokud mě někdo netrumfne. Jen lituji, že mě Honza nevzal na Zuzanu dříve. Martine, teoreticky bych mohla být Tvá babička, ale čupr babička. Ne taková ta s hůlkou a šátkem. Třeba se někdy sejdeme, až Tě brácha zase vytáhne. Já už chodím sama, ale jsem ráda, když tam někdo tady z nás je taky. Já jim říkám "navaráci". Martine měj se fajn "babča" Lída

email    

    

 Napsal:

Radim

2005-03-19 23:58:00  

Při vyhlášení Andělů jsem jsem si říkal, že Zuzana Navarová je ta pravá, které by Anděl slušel....a pak jsem uslyšel její jméno a ...zastavil se mi dech....krásný večer..nezapoměli a nezapomeneme......Zuzanko, chybíš nám....

goruška

Na vyhlašování Andělů jsem koukala od začátku s jistotou, že právě Zuzana Navarová bude uvedena do Síně slávy... Měla jsem a mám radost! Pořád vzpomínám, mám Vás ráda ...

    

 Napsal:

Vlaďka

2005-03-19 23:58:00  

Tequilko, jsi pašák! Takový krásný fotky. Hezky jem si zavzpomínala, hned bych vrátila čas.Byla tam fakt skvělá atmosféra a na těch fotkách je to vidět.Díky.Měj se krásně,ať se Ti s novým jarem dobře daří a podrav i Yetulce z Litoměřic do Ostravy.

Tequila

Takové komplimenty...nechte toho nebo se začnu červenat Přece si nebudu ty fotky křečkovat pro sebe, ráda se podělím! Děkuju za pozdravy a taky přeju krásné JARO

Zdeňak

Děkuju za další várku fotek. Máš pravdu, jseš rychlik.

Yetulka

Zdravím Vlaďko a Zdeňko..Taky přeju krásné JARO..plné krásné hudby.. a plné veselých lidiček užijte si koncert KOA i za nás všechny papapapa